Posted on: 26 lipca 2021 Posted by: Mariusz Comments: 0
Spread the love

Często zdarza się, że przynajmniej kilku pracowników jest stale w ruchu. Niezależnie od tego, czy podróżują, aby spotkać się z klientami, uczestniczą w konferencjach lub przeskakują między kilkoma biurami satelitarnymi, są wszędzie poza biurem. Aby jednak zachować produktywność, pracownicy muszą mieć dostęp do tych samych baz danych, sieci i aplikacji, do których mają dostęp pracownicy w biurze.

Dzięki usłudze Wsparcie informatyczne Warszawa pracownicy mogą znajdować się w dowolnym miejscu, logować się na dowolnym urządzeniu i pracować tak, jakby byli fizycznie podłączeni do infrastruktury firmowego biura. Zamiast lokalnej pamięci, Desktop as a Service przechowuje dane biznesowe i aplikacje za pośrednictwem chmury. W ten sposób wszyscy pracownicy potrzebują urządzenia i połączenia internetowego, aby mieć dostęp do wszystkiego.

SPÓJNE DOŚWIADCZENIE UŻYTKOWNIKA

Wsparcie informatyczne Warszawa zapewnia spójne wrażenia użytkownika niezależnie od używanego urządzenia. Na przykład, jeśli przebywasz w hotelu i zapomniałeś laptopa, możesz zalogować się na jednym z komputerów hotelowych w lobby i uzyskać dostęp do pełnego, wirtualnego pulpitu bez żadnych problemów.

Usługi zarządzanego komputera stacjonarnego umożliwiają pracownikom zachowanie produktywności, gdy nie ma ich w biurze. Zamiast ograniczać się do lokalizacji, są w pełni włączone.

Dostawcy Wsparcie informatyczne Warszawa zapewniają wszystkim użytkownikom końcowym bezpieczny dostęp do wszystkich niezbędnych baz danych, sieci i aplikacji. Może to obejmować tworzenie niestandardowych aplikacji, które wspierają sposób działania Twojej firmy. Pomaga usprawnić działalność biznesową, uwzględniając preferencje poszczególnych pracowników.

Firmy korzystające z usługi Wsparcie informatyczne Warszawa otrzymują nieograniczoną, szybką i przyjazną pomoc techniczną. Na przykład, jeśli pewien użytkownik końcowy ma problemy z uwierzytelnianiem logowania, możemy pomóc użytkownikom komputera i uzyskać dostęp do administratora sieci z naszej lokalizacji. W przypadku, gdy problemu nie można rozwiązać telefonicznie lub zdalnie, inżynier JNS zostanie wysłany i będzie na miejscu, aby jak najszybciej rozwiązać problem.