Posted on: 28 czerwca 2021 Posted by: Mariusz Comments: 0
Spread the love

Outsourcing IT może być bardzo korzystny dla Twojej firmy. Istnieje wiele usług informatycznych, które firma zarządzająca może wykonać znacznie wydajniej i skuteczniej, co może nie tylko pomóc w obniżeniu kosztów, ale także zapewnić większe możliwości informatyczne.

Jednak nie wszystkie firmy świadczące usługi zarządzane są takie same. Jeśli nie otrzymujesz dobrych usług outsourcingu IT, być może będziesz musiał zmienić dostawcę. Oto kilka sposobów, dzięki którym można stwierdzić, czy Twoja firma świadcząca usługi zarządzane zapewnia dobre wsparcie:

Ich podstawową działalnością jest wsparcie IT — istnieje zaskakująca liczba dostawców IT, którzy zaczynali jako inny rodzaj działalności i rozszerzyli działalność na wsparcie IT. Dostawca IT, który przeznacza część swoich zasobów na inną firmę, taką jak firma zajmująca się telefonią lub kserokopiarka, nie przeznacza wszystkich swoich zasobów na wsparcie IT, co nie jest uspokajające. Będziesz chciał współpracować z firmą świadczącą usługi zarządzane, której głównym celem jest zapewnienie wsparcia IT

Ich personel helpdesku jest rzeczywiście pomocny – wierz lub nie, ale niektórzy dostawcy zlecają swoje helpdesk firmom offshore. Może to utrudnić komunikację między Tobą a faktycznym dostawcą, co utrudni im zaspokojenie Twoich potrzeb informatycznych.

Mają odpowiedni personel IT — niektórzy dostawcy zatrudniają więcej pracowników sprzedaży i administracji niż techników. Musisz upewnić się, że mają wielu techników, którzy zapewnią pełne wsparcie wszystkim swoim klientom. Jeśli nie mają wystarczającej liczby techników lub zbyt wielu klientów, oznacza to, że są rozproszeni, co oznacza, że nie otrzymasz natychmiastowego wsparcia, którego potrzebujesz

Natychmiast identyfikują i rozwiązują błędy — absolutnie konieczne jest, aby Twój dostawca IT dysponował odpowiednimi protokołami, aby zapewnić podjęcie odpowiednich działań w przypadku wykrycia problemu, a tym samym rozwiązać problem, zanim będzie miał negatywny wpływ na Twoją firmę. Niektórzy dostawcy robią niewiele, ale wysyłają wiadomość e-mail z powiadomieniem o problemie w następnym dniu roboczym.

Nowe wezwanie do działania Przeprowadzają regularne ręczne kontrole i konserwację — wiele firm zajmujących się usługami zarządzanymi w zbyt dużym stopniu polega na automatyzacji, aby zadbać o potrzeby informatyczne i zidentyfikować potencjalne problemy. Dobry serwis IT będzie ręcznie wykonywał rutynową konserwację i inspekcje, co oznacza, że nie idzie na skróty i faktycznie angażuje zasoby, aby upewnić się, że wszystko działa tak, jak powinno.

Współpracują z innymi firmami w Twojej branży – Powinieneś czuć się swobodniej z możliwościami swojego dostawcy, jeśli współpracuje on z innymi firmami z Twojej branży. Oznacza to, że są bardziej zaznajomieni z konkretnymi aplikacjami, których używasz do prowadzenia firmy, a zatem są bardziej zdolni do zaspokojenia Twoich unikalnych potrzeb.

Mierzą satysfakcję klienta — renomowany dostawca będzie dysponował pewną metodą pomiaru satysfakcji klienta, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę. Jeśli nie, oznacza to, że nie dbają wystarczająco o Twoje potrzeby lub doświadczenie IT.

Mają plan rozwoju — dobry dostawca będzie w stanie skalować swoje usługi, aby sprostać rosnącym wymaganiom. Oznacza to, że nie zaczniesz nagle napotykać problemów IT, ponieważ Twoja firma się rozwija. Powinni Cię poinformować, w jaki sposób będą nadążać za każdym rodzajem rozwoju Twojego biznesu. Oto niektóre z oznak, że otrzymujesz dobrą obsługę od swojego dostawcy IT.